Härliga fredag!

Tjenixen!

Har ju som sagt vaccinerat mig idag mot "vanlig" influsena, sen gick jag näästan en timme tidigare ifrån jobbet för att åka o storhandla mat innan jag hämtade både elliot o calle..
Väl hemkommen så fixade mitt hjärta en super god( som alltid) middag till oss, ikväll blev det till att avnjuta oxfilé o egna klyftpotatisar o lite annat gott samt lite vin, sååå underbart gott!

Nu ligger vi soffan ( just för tillfället bara jag,dom andra är plötsligt på vift) o kollar på idol o mumsar på lite karameller o dricker lite mera gott!

Imorrn ska jag äntligen träffa min underbara vän Valle! Vi ska mysa o kolla i affärer o bara ha det bra!
Sen bär det vidare till mamma i Uddevalla för att sen på kvällen träffa min kära bror, underbart!

Mys!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0