16 juni..bebis nyheter

Hej hej!

Först o främst måste jag säga miljoner Grattis till  min underbara Sofie o Pawel som i söndags vid 13 tiden fick sitt tredje barn, en liten gosse på 4200 g o 51 cm lång :) Längtar såå tills vi får komma o hälsa på er!!

Sen igår fick jag veta att en till underbar vän är gravid o ska ha bebis i slutet av december! Tusen många grattis gumman!


I lördags åkte vi till Calles päron i Ullared, o denna gången skulle vi pröva att sova över ( jag är allergisk mot pälsdjur o skog, o det är precis så dom bor o har det) o det gick hur bra som helst :) såå otroligt kul!! 
Elliot har "ridit" på en utav hästarna , busat för fullt med alla hundarna o bara njutit av att få leka med farmor o farfar :)
Sen på söndagen så åkte bara jag o svärmor til Gekås , vi blev borta i tre timmar, skönt att få kunna gå strosa o prova kläder i lugn o ro.

Igår skulle jag klippa mig kl 09.00 men innan dess så köpte jag mig några frallor, en kaffe o satte mig stadsparken vid vattnet o nöjt av solen..inte fel att starta morgonen på det sättet :) sen lite jobb o sen på kvällen färgade jag håret , det ska vara brunt men det ser mer svart ut tycker jag..

Vi ska äta lunch ihop med Therese o Lova idag, börjar inte jobba försen Calle kommer hem vid 17 tiden, dagis är stängt idag så då blir såhär knas med jobbet..

Ha en mysig dag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: ullrika

ytterligare en Ullaredstrip utan att vi lyckades springas på varan... omåttlig otur! ska jag skicka mitt schema?

:)

2009-06-27 @ 00:19:51
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

haha ja det helt idiotiskt att vi alltid missar varandra..

2009-06-27 @ 14:50:12
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0