7 juli

Tjenixen!

Idag är det näst sista semesterdagen, känns lite ångestfullt att semestern redan lider mot sitt slut.. men men jag jobbar ju iallafall inga helger på hela sommaren ( förra sommaren jobbade jag varje helg )

Grattis Hanna på 20 års dagen!

Här "rider" Hanna o elliot o farmor leder



Här kommer lite bilder från 25 års festen

Jag o mitt hjärta!


Sötisarna Sabina o Helene


Mina underbara & tokiga vänner


Finaste vännerna Sabina, Helene, Andrea, Nettan o ja


Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vännen! =) Hoppas ni kommer ha vägarna förbi hemma v. 31. Hade varit mysigt att ses igen. Puss & Kram

2009-07-07 @ 22:57:30
Postat av: louise

Ja det hade det verkligen varit men vågar inte svara på ifall vi kommer iväg, men kommer vi iväg så blir det helgen där isåfall :)

puss kram

2009-07-08 @ 10:21:17
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Helene

Var så kul att träffa Er!

2009-07-13 @ 23:32:26
URL: http://twowomensstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0