19 juli-en trött dag

Gomorron!

Tror ni att Calle kom med bussen hem från Hultsfred som gick kl 04.00 imorse..???? det gjorde han INTE.. jag ringde som en tok när kl var 03.30 men fick aldrig något svar, sen en timme senare så ringer han o säger  att han inte kom med på bussen, mitt hjärta var helt förstörd stackaren.. jag orkar dock inte köra hela vägen till Hultsfred men jag ska plocka upp honom i Jönköping om 3 timmar.
Sen ska vi ju åka o lämna elliot hos farmor o farfar, prinsen verkar må bättre idag men blir ju lite orolig ifall han kanske hade fått falsk krupp el ngt..


Bilden är tagen på Gran canaria, feb -09

Nej nu har jag varit vaken mer el minde sen 04.30..så med andra ord så är det dags för en STOR kopp/kanna kaffe!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0