1/2 fortfarande dålig..

Ingen förbättring alls i denna kropp :( .. dricker massor utav the o vatten..vilket resulterar att jag måste springa på toa hela tiden.. haha..

Direkt som jag har får lite ork så försöker jag packa inför resan, det går hyfast får jag säga.. det är inte lätt o veta hur mycket vi behöver ta med till Elliot.. Någon som har lite tips ??

Calle o Elliot har åkt iväg till Boa o Anita ( C:s morfar o mormor )  så jag kan vila upp mig lite, så nu har jag krypt ner i soffan under den stora pälsfällen med en kopp the :)

Hittade denna underbara jackan på ellos.se
Vill Ha!!
Endast 399 pix :) snygg att ha till våren & sommaren


Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Krya på dig!! Tur att du inte blev sjuk när ni hade rest.

2009-02-01 @ 17:05:29
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: louise

Kristina: Tack vännen! Ja, förra året blev vi magsjuka när vi kom dit :(

2009-02-01 @ 18:55:15
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0