Äntligen helg!

Heej!

Igår kom jag iväg och vaccinerade mig mot grisen, skönt att ha det gjort nu! Den enda biverkningen som jag har fått är ont i armen, men den verken kom först ca 4 timmar senare o har även varit lite jobbigt under natten..men men det går ju säkerligen över under dagen!

Jag har även slagit in en hel del julklappar nu, det blir ett stort berg ( som vanligt ;) ) till elliot, men det är han ju värd =)

Imorrn blir det först lite julmys med jobbet sen på em kommer mina svärföräldrar till oss o myser med lite god mat m.m
O sen på självaste Lucia dagen ska vi plocka upp julgranen, en riktigt super helg med andra ord =)!

Ha en underbar dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0