8 December

Godmorgon!

Igår så fick elliot ringa till tomten( calles morfar) o berätta vad han önskade sig i julkapp..
Och trots att tomten ändrade sin röst så hörde elliot vem det var ?! haha helt otroligt.. men istället för att berätta vad han önskade sig så sa elliot till tomten att han skulle få gröt när kommer hem till oss så att han inte behöver vara hungrig :) snuffi!
Men iallafall så tilllslut så kom det fram att han önskade sig en cykel haha

Calle,mitt hjärta tog svinisen igår så nu mår han inte alls bra :( hoppas att det snart går över! <3

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emlan

min gubbe tog oxå den igår... sjuk är han inte, men ack sååå ynklig.

läste precis ditt inlägg i min blogg. Nåt djurparksbesök tror jag inte de blir, inte som vi har bestämt iaf. Nu innan jul blir de nog tight å komma upp...men vi kan ju försöka planera in nåt i januari... Kram

2009-12-08 @ 09:15:12
URL: http://mysemlan.blogg.se/
Postat av: louise

ja det får vi verkligen fixa =)

2009-12-08 @ 13:43:08
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0