9/8 Söndag

Gokväll vänner!

Idag begav vi oss hem från Smögen, det har varit en skön helg med sol o bad( även lite shopping )! Men igår kväll så fick jag en kraftig reaktion på något som jag hade ätit, kramper till tusen i magen, kräktes o fick en väldigt olustig o jobbig hosta..men efter x-antal timmar så var det över..phu..sen somnade jag gott kan jag lova

Min söta o underbara syster


Tyvärr så har vi inte träffats så mycket denna helgen pga jobb o d.i.v andra ting men men några minuter om dagen blev det allt =)

Min älskade läser tidnigen


Nu har vi precis kollat färdigt på Benjamin Buttons otroliga liv, den var verkligen helt fantastisk! Den måste ni bara se om ni inte redan har gjort det..

Nej nu är det nog dags o sussa
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0