7/8 fredag

Morrn!

Såhär såg min lilla gosse ut igår när vi hämtade hem ifrån dagis..  är detta verkligen acceptabelt????NOT!!
O idag när vi frågade personalen på dagis vad som har hänt  så gav dom oss följande svar:



Fröken: Men elliot bits oxå
Vi : VA?? Varför har ni inte nämt detta tidiagare??
Fröken: men det har han/dom gjort hela tiden, ja det blir ett ekorrehjul..alla härmar alla

Då var ju våran fundering på varför dom inte försöker avstyra det??O varför uppmanar dom inte föräldrar till "bitbarn" att försöka få/göra en förbättring??

Elliot har varit på dagis 4 dagar ( 5 idag) har kommit hem med 2 stora bitmärken 2 dagar i rad, detta har aldrig skett tidigare..var är det som det brister? det är ju dessutom bara 5 barn där denna vecka! Nej nu MÅSTE det ske en förändring!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ullisar

men mjau.. måste säga att även om "alla" ungar bits så kan det inte vara så vanligt att pedagogerna glömmer att nämna det? jag hade blivit asaarg!! att inget få veta menar jag.

2009-08-10 @ 22:02:36
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

nej precis, man måste ju hjälpas åt att lösa problemet tycker jag. ja en aning frustrerande att dom inte meddelar oss direkt

2009-08-11 @ 10:26:44
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0