Andra dagen i april

Kvällen till ära vill jag bara först ropa ett hejdlöst stort GRATTIS till Emelie ,Fredrik o storebror Oliver såklart till erat underbart söta mirakel :) Det blev en låång kamp men efter 13 dagar  ( den 1/4 )över tiden kom det ut en liten Douglas på 3080 g o 50 cm lång! Jag längar tills vi får komma o hälsa på er!

Dagen o kvällen har varit stillsam ( så gott som det går när man har ett vilddjur hemma som absolut inte vill lägga sig  ), men imorrn kväll kommer äntligen mitt hjärta hem från Frankfurt, tänk att dagarna känns såå långa direkt när Calle inte är hemma o att vi dessutom nästan inte har ( hinner ) ha någon kontakt.. visst ett gäng sms om dagen men ändå..

Snart är det ju som alla vet påsk så då ska vi äntligen åka till Uddevalla, guud vad jag saknar alla mina vänner,familj o släkt där! Det ska verkligen bli så mysigt att komma iväg, hoppas att det kan vara lika gott väder då som det är nu, vi hade iallafall 15 + både igår o idag

Dags att finna john blund..

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Emelie Arasjö

Va söt du är som nämner oss i din blogg!! Massa kramar

2009-04-14 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0