måndag

Först o främst måste jag säga massa GRATTIS till Sara o Tobias som fick en liten tös, vid namn Miranda i fredags morse =) jag hoppas att vi snart får komma o hälsa på er!



Idag har jag sagt upp mig på campingen =) jag har nämligen fått ett nytt jobb, här i Borås! Såå j*la gött!! Att få slippa att köra dryga 19 mil om dagen, till att cykla till jobbet på max 15 min, det är nice!!



På torsdag börjar jag på DiaTel som som växeltelefonist =)



Imorgon jobbar jag 12-21, o på onsdag 7-16, så jag kommer att sova i en stuga på jobbet, det är ju ingen idé för mig att köra hem när dte är så få timmar mellan passen.



Igår var familjen en sväng på Knalleland, o helt plötsligt så fick min älskade skrutt super mega dunder ont imagen, han grät o skrek som aldrig förr stackaren, så vi fick skynda oss till bilen o köra därifrån, men han skrek lika mycket för det, så då prövade jag att massera hans ena fot ( Tanja på jobbet har lärt mig lite zonterapi), o då blev han cool lugn o somnade.. tack o lov för det.. Helt klart värt o veta detta lilla tips!



Nu kom min älskade man hem, han är en sån ängel som orkar åka o fixa kvällsmat!



kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej vännen!! =) Det låter som ni har anpassat er bra i Borås och grattis till jobbet! Skönt för dig att slippa pendla kan jag tänka mig. Får höras snart. Puss o kram

2008-09-22 @ 20:55:33
URL: http://sabinaho.blogg.se/
Postat av: Carls ex Tjief

Kul att ni fått ordning på allt :)

2008-09-23 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0