Nu är pendlingen över..

Nu är det äntligen slut på pendlingen mellan Borås - Ullared..Jippi!!! Det känns sååå j*la skönt ska ni veta =) Jag gjorde min sista dag på campingen i lördags (4/10) så nu är det bara Borås o DiaTel som gäller!



I fredags fick jag sussa över hos underbara Linda, så jag skulle slippa o köra hem så sent ( 21.30)



Idag är det som vanligt dags att ta tag i den gigantiska tvätt högen..jag fattar inte hur vi kan använda såå sjukt på mycket kläder på så kort tid..haha galet..



I går kom Calles mormor o morfar en sväng för att passa Elliot medans vi åkte på föräldramöte..ojoj..det var vårat allra första f.möte..



Nu börjar det arta sig här hemma, lovely! Så jag ska snart ta o fixa fram lite kort, det tar ju lite tid..ha tålamod ;)



Oh imorrn min åker älskade till stora staden Sthlm, för att kolla in den nya lagershoppen ( NetonNet) som öppnar inom en snar framtid.. Calle har hand om inköpen för audio,jag är super stolt över dig hjärtat ska du veta! =)



Nej nu är det dags att göra lite nytta här hemma



Kram tavelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0