26/11 utflykt

Imorse skjutsa jag Calle till jobbet( han har åkt till Örebro nu igen o kommer inte hem försen på lördag ,suck ) för att sen åka vidare till Ullared o Gekås, det var alldeles för mycket folk där idag för min smak, o jag glömde köpa hälften hahah.. men men, 2 ½ timme var det som jag o Elliot orkade med där idag.



Idag har jag även klippt mig o färgar håret, choklad brunt med ( hör o häpna ) 2 st röd/rosa slingor, det blev faktiskt super nice, jag är riktigt nöjd :) Elliot var hos farmor o busa så länge ( det tog nästan 2 ½ timme,jösses )



Imorrn ska vi ta oss en sväng till Uddevalla o hälsa på igen, o vi är bjudna på middag hos min farmor, det ska bli mumma :)



Fasen min lilla skrutt har inte ätit ordentligt (äter som en häst i vanliga fall) på 3-4 dygn nu, vet inte alls varför, han hade spytt häromdagen, men varför??? Han är sprallig o galen som vanligt så det är så svårt att veta vad det är som är på tok :(



Usch vad tråkigt att behöva lägga sig i en tom säng utan min älskling :(



Vi ses!

Kommentarer
Postat av: ullrika

tiden går fort! å du har ju Ellioten att busa och gosa med under tiden :)



han får börja ätas ordentligt bara, så du inte behöver oroas för det...



tjo!

2008-11-27 @ 19:59:33
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0