24 juni...

idag har jag o elliot varit på kvartsamtal på förskolan, det var såklart bara bra saker dom hade o säga om våran lille prins ;), elliot älskar verkligen att vara där =)



jag ska jobba sent, 14-23, nu i 3 dagar så idag kommer min mamma ner för att passa elliot ända tills på fredag. calle ska sova i bollebygd hos sin mormor o morfar i 2 nätter så han slipper några pendel sträckor, skönt för mitt hjärta men jag o elliot kommer ju sakna ihjäl oss..



igår fyllde min söta vän andrea 24 år, grattis igen gumman! o på fredag blir jag 24 =) så på lördag blir det lite kalas för mig här hemma med familjen,sweet!



ha en skön vecka nu alla vänner!



ullis o co, vi hoppas på att ni snart kommer o hälsar på oss! =)



kramar

Kommentarer
Postat av: ullrika

Såklart vi gör! Men det får planeras lite så hela familjen Wallensvansarna är hemma då :)



Krams till er alla!

2008-06-24 @ 15:58:30
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullisen

Hörde att ni gjort en Varbergs-sejour i helgen :)

2008-06-29 @ 16:42:32
Postat av: louise

ja det hade ju vart toppen =) ja i mitt upp i turbo shoppingen var vi ju tvugna att springa in på lolles o kolla läget =) hoppas att ni mår bra nu! kram

2008-06-30 @ 20:02:35
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0