mitt stackars lilla barn

elliot har haft en riktig pest dag.. hostar, snuvar o har feber..min lilla skrutt
hade 40.1 i temp nu på kvällen..:( .. han är kanske inte riktigt som andra småttingar.. vår son tyckte nämligen att det var väldigt gott med panodil( flytande) haha..skönt! när elliot sen skulle sova för natten hade febern gått ner lite, till 39.9..skönt att det går åt rätt håll!
han har bara sovit o snuttat i våra famnar hela dagen ( han har sussat mest hos pappa;) )
dels beror nog febern på att det är 2 tänder som vill komma fram i överkäken.. o
dels har han blivit smittad av mig för jag är fortfarande dålig..suck..

nu är det dags för mig att dricka mitt sjuhundraelfte koppen te hahah..

oo vi som vill ut o busa i snön imorrn , men det får vi nog dessvärre strunta i..typiskt..

slurp :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej vännen!! Lät inte alls så trevligt att ni båda är sjuka! Men bättre nu än i februari.. ;-) Haha.. SÅ Elliot tyckte om sin medicin han! Vad skönt!
Krya på Er! Puss puss

2008-01-05 @ 23:44:08
Postat av: louise

sabina :
tack gumman! ja det var bra att han gillade den haha.. febern har gått ner idag som tur är! puss

2008-01-06 @ 13:43:03
URL: http://lece.blogg.se
Postat av: u.

usch och fy. stackars er.

fasan just nu är en sjuk emmali. vi har nog med kolik- och sovproblem: en sjukdom skulle vara dubbelkass.

pussa elliot krya-på från oss!

2008-01-06 @ 22:05:30
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: louise

ullisen: tack för omtanken! ja hoppas verkligen att lill tjejen inte blir dålig! håll er borta från alla som är lite sjuka..
har det blivit ngt bättre med elis mage? kram

2008-01-07 @ 12:39:31
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0