fredag

idag är jag har ja flängt runt över allt känns de som..vart o arbetsförmedlingen o f.kassan..jisses..satt nog nästan 1 timme innan jag kom fram på f.kassan..suck
jaja..men nu är det gjort iallafall,skönt!

idag var det som sagt dags för babysim..ooo idag tyckte lill fisen att det var skoj/härlig=)..då kan man minst sagt säga att mamsen blev glad o nöjd=)
haha jag trodde nog nästan att vi skulle blåsa bort när vi gick till babysimmet.. som sagt det brukar ju blåsa "lite" mer när man närmar sig havet..haha..

nu slutar hjärtat mitt jobbet, ( fast han är ju inte hemma försen om 30 min..) oo kors i taket, han är ledig i 4 dagar nu=) fast de beror ju på att jag ska hoppa in o hjälpa till lite på campingen nu på måndag o tisdag=)

oh förresten.. ingen som vill köpa 1 el 2 fantastiskt fina ektorp soffor?? vi har en 2:a o en 3 sits=) hör av er isåfall=)

ha nu en underbar helg där ute!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0