dagarna går..

idag är det min fjärde dag som kcal räknas för fullt! det går faktiskt bra, viktklubb.se är en bra sida måste jag helt klart säga!

igår morse ( 04.45) vaknade jag utav att våran lilla skrutt låg inne i sin säng o hostade o hostade så han nästan spydde..stackaren..får så ont i mitt hjärta när ja hör han hosta så.. ja fick då i han en del vatten men det verkade inte hälpa alls..han låg nog o hostade fram o tillbaka i en timme..usch..

några timmar senare ringde ja till bvc o dom tyckte att elliot skulle undersökas av en doktor,skönt( hade nämligen ringt sjukvårdsupplysningen kvällen innan o dom sa att vi bara skulle ge han vatten o höja upp huvudändan typ) det har rasslat i halsen på honom o han är fortfarande jätte trött o gnällig..inte lätt o va liten..

men givetvis när man väl är hos doktorn ( även pappa fick åka hem från jobbet bara för att följa me oss)så är elliot så pigg o glad ( som han inte vart på flera dagar) o han hostade inte ens när vi var där..det är SÅ typiskt..
men dom tog ett stick i fingret( e fick då ett bamse klistermärke=))men det visade inget som tur är!

så det var bara att traska till apoteket o inhandla lite hostmeducin..

igår lyckades jag även ta mig till simmhallen o simma i 30 min nonstop..det var skönt..fast givetvis tyckte inte min hud om det( fick genast utslag i ansiktet..oooo suck..

svärmor o svärfar hade vi bjudit hit på middag ( dom åker till indien på måndag..usch =) ) o då bjöds det på torsk..mums=)
vi har även fått låna deras power ride..så nu ska det tränas=)

så idag när jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i mina knän..var kanske, men bara kanske längesen jag simma o träna på en sån maskin..hehe..

nu blev jag sugen på god frukost..får nog gå o fixa det nu...lille man sover fortfarande.. han fick feber igår igen..:(

så det blir dessvärre inget babysim för oss imorrn heller..synd, men men så får det bli..

se ya!

Kommentarer
Postat av: u.

usch så tråkigt att liten är sjuk. hälsa honom massa krya på från oss!

2008-01-10 @ 11:24:14
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: louise

ullis: tack så mycket! ja de är så tätt o besvärligt för han,stackaren..

2008-01-10 @ 12:00:50
URL: http://lece.blogg.se
Postat av: u.

det värsta är ju att det inte går att göra så mycket för att lindra heller.. bara trösta och vara positiv. å hur lätt är det :(

hoppas han mår bättre iaf!
hälsa hej till båda dina pojkar!

2008-01-11 @ 11:06:30
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0