9/12

igår lyckades vi äntligen beställa julkorten från extrafilm, bara sådär minst 1 vecka försent, men men får hoppas att dom hinner komma fram till alla innan julafton iallafall!



På torsdag är det premiär! Vårat första lussefirande på dagis :) Det ska bli såå mysigt, jag fick inhandlat en super fin tomtedress på BR leksaker

Grå byxa med röd fin rock/jacka



Funderar på att ta en sväng ner på stan, hittade nämligen en jätte fin päls jacka ( fusk) på H&M, den skulle vara perfekt till min nya svara klänning från Gina Tricot som jag skall ha på julfesten:) Hoppas bara att jackan finns kavar i min storlek!



Fasen våran ugn har fortfarande INTE blivit utbytt.. jag blir så trött på fastighetsskötaren..



Jobb i em, o imorrn får jag lite extra timmar,de e nice!



Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: ullisar

lussetåget måste bliddit görfint men en sån fin liten nisse!

2008-12-13 @ 00:13:36
Postat av: louise

ja de blev fint :) han var så lugn o fin hihi

2008-12-13 @ 10:12:58
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0