2/12 snöyra

Hej o hallå igen, fasen mitt internet har inte fungerat på alldeles för många dagar..lagom irriterande.. så får det bli lite uppdatering



I torsdags åkte jag o Elliot till Uddevalla o hälsade på, vi träffade en gammal kompis ( Madde P) o hennes lilla tös( 10 mån ) på Torp o tog en liten fika, mysigt! Efter det så åkte vi till min mamma ett par timmar, sen vidare på middag hos min farmor o farfar :) Schemat är som vanligt fullspäckat när vi åker till Ua haha



Oh i lördags kom äntligen min skatt hem från Örebro, men dessvärre blev jag super dålig, kräktes o blev sängliggandes hela kvällen..hmm inte allt för mysig lördag kväll..



Sen i söndags, tog vi sen sväng till knalleland för att kolla in lite julklappar.



Igår var det den stora julstädningen, överallt o ingenstans kändes de som, hann inte färdigt med allt i söndags, men men vad spelar det för roll egentligen??



Jösses vad snön yr utanför min fönster, hoppas att det lägger sig så att alla tomtarna o jul belysningarna kommer till sin rätt :)



Nu ska jag nog ta mig en (el 2) liten pepparkaka o en kopp kaffe till :)



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0