20/12 om julfesten

Jösses vilken härlig och rolig kväll jag hade igår, julfesten började på ett ställe som heter Ellagården, där hade dom slått upp ett gigantisk tält (Indian tält typ) o där inne var det mysigt med renfällar att sitta på o granris på golvet :)

Vi fick dricka hur mycket vi ville,( det känns idag haha) o det blev mycket sång( blandat med lite ylande o tjoande) o skratt,det var längesen som jag hade så roligt :)

Efter det bar det vidare till Grand, så nu jag även fått dansa av mig hahah Jag ramla in genom dörren vid halv två inatt, o nu jobbar jag( börja 9)så jag är en "smula" trött, det fick bli taxi till jobbet idag,jag var(är fortfarande) verkligen inte kapabel till o köra..det hade ju vart skönt o bara ligga hemma i soffan o mysa med familjen nu istället!

Nej nu får jag paketera lite fakturor.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0