18/12 storhandling

Imorse lämnade jag Elliot på dagis, körde Calle till jobbet, för att sen åka vidare till våran stora o fina Ica för att storhandla, fick köpt nästan all julmat redan idag, skönt att slippa göra de helgen, o det går ju lite smidigare när man inte har mini skrutten med sig..

När jag väl kom hem så var det dags för frukost, vad är godare än nybakta frallor o en stor kopp te egentligen???
Efter det blev det god kopp kaffe i en sån här ljuvlig kopp ( fast havsblå) från Bruka Design
och en god lussekatt :)


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man lämna barnen när man e ledig?

2008-12-18 @ 13:18:44
Postat av: louise

nja vet inte exakt hur de ligger till, men man har rätt till 15/vecka oavsett, o denna veckan skulle elliot bara vara på dagis 3 ½ timme så jag tror inte att det spelar någon roll om ja lämnade honom 5 timmar där idag, el har jag fel?????

2008-12-18 @ 16:43:43
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det stämmer säkert :)

2008-12-19 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0