oj vad tiden går fort..

så vad har hänt sen jag bloggade sist tro..
förra helgen så åkte vi till linda o johan för att äta lite god mat =) det stod grillning på listan..sweet..det var såå gott minsann! lite senare när vi skulle fika o elliot precis fått på sig pyssen o så var det vällingdags o då började elliot plötsligt spy en massa stackaren, han blev helt slut, så efter en dusch så somna han inlindad i en handduk i min famn..min söta lilla prins

i tisdags sålde vi våra soffor till calles jobbar kompis,så nu är det ganska tomt hemma i vårat vardagsrum, vi har ännu inte riktigt bestämt oss för vilken soffa vi ska köpa, det blir antingen en soffa från em el så blir det en från det heliga ikea haha..återstår att se helt enkelt..

igår hände det en olycka på jobbet, det började brinna inne i en stuga ( just den stugan kunde jag se ifrån receptionen som tur var ),som tur var så fanns det inga gäster i boendet,dom hade åkt tillbaka upp till gekås, branden var i köket,dom hade glömt ngt på plattan o inte stängt av, tur i oturen var ändå att det inte branden spred sig, det kunde ha gått mycket illa..läskigt..

idag har jag varit på info träff på gekås mellan 8-12, efter det så åkte jag ner o jobba till 18..

imorrn är det jobb igen, efter det så ska vi åka upp till älskade bohuslän o ut
till pappa o eva på smögen,har inte varit där på flera månader..sen på söndag ska vi hälsa på mamma, brorsan o förhoppningsvis några vänner =)
självklart ska vi ta en runda in på ikea på hemvägen hahah =)

ha nu en fin helg, för det ska vi ha!
kram

Kommentarer
Postat av: ullrika

blir det kanske en IKEA-soffa på vägen hem då!

PS. vem var det som köpte den gamla?

2008-04-06 @ 21:17:18
Postat av: louise

nej det blev en em soffa =) pontus köpte den gamla soffan..sweet!

2008-04-21 @ 05:46:31
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0