igår kväll..

när jag var på väg hem från jobbet så tyckte jag att bilen började bete sig lite konstigt efter 1 mils körning, hjälp tänkte jag,rasar bilen nu el vad är det som händer?? men som tur var så var det var inget värre än att jag fick soppatorsk när jag nästan hade kommit halva vägen hem haha, min så kallade bättre hälft skulle ha tankat "rödis" som vi kallar det senaste bil inköpet *asg* ;)

igår kväll kom även svärföräldrarna hit för att åter hjälpa oss med tapetseringen av vardagrummet, nu är alla väggar klara som skall målas..jippi!! sen är det bara
en lång vägg kvar, men den ska vi ej måla på utan ha en super fin svart/vit tapet, kommer bli såå bra..weii!!

ojoj så trögt det var att vakna till idag känner jag, kom inte i säng försen efter kl 23 igår, o upp igen kl 05.15..jisses..
nu ska jag strax åka till jobbet, är inte ledig försen tills helgen..

ohh mina söta prinsar ligger o trynar så gott, ja vill oxå ju ;)
ha en underbar dag!
kram

Kommentarer
Postat av: den större prinsen

e-man väckte mig (eller njäe, du vet ;) ), inte förrens 8 i morse, skönt med lite sovmorgon skruttan :). puss

2008-04-14 @ 08:31:51
Postat av: ullisen

bensintorsk? ny bil?? men va tüsan?! jag är icke uppdaterad!!?

2008-04-22 @ 23:12:02
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: louise

haha ja, ny o ny vet ja inte ;) är en liten skruttis från -88.. jösses =)

2008-04-23 @ 07:46:24
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0