Godmorgon..

nu var det ett tag sen jag bloggade igen..tiden rinner ju bara iväg..
just nu håller vi att renoverar vårat vardagrum..weii =) det blir såå bra!
vi har kommit så långt att halva rummet är färdig, ( lägger ut kort inom kort )
äntligen är "hålet" borta från väggen..haha tog oss bara 2 år att fixa till det..hjälp =)

så igår åkte vi till em o köpte soffan, mattan o kuddarna, blev super fint! o i torsdags åkte vi tll ikea o inhandlade den super fina bänken o den nya sköna fåtöljen, o allt detta bar jag o calle upp själva..ojoj vad tungt det var, det är då man undrar varför man bor på tredje våningen o inte har ngn hiss haha.. ( bara bänken vägde 77 kilo, den var som tur var uppdelad i 2 st paket..

förra helgen så kom vi som sagt iväg upp till bohuslän, o i söndags strax innan vi skulle åka från smögen så blev eva jätte magsjuk stackaren.. så vi fick ställa in med alla som vi skulle träffa i uddevalla på söndagen, det blev bara mamma som vi fick träffa..
men det var tur det, för sen på tisdag morgonen ( tar ju upp til 48 timmar för det bryta ut ) så blev min mamma jätta magsjuk hon med, hon är fortfarande inte frisk :(

annars har veckan rullat på bra, idag o imorrn ska lille man vara hos farmor o farfar för både jag o calle jobbar helg..

ha nu en fin dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0