färdigt..

blev vardagrummet igår kväll runt 23 tiden,jippi!! det blev såå bra! har tyvärr inte tagit några kort på rummet ännu, men det kommer =)

idag har jag minst sagt en städdag..det var verkligen behövligt! skönt av göra en
riktig storstädning emellanåt tycker ja..

jag kom iväg till gymmet imorse oxå, det var oerhört trögt att komma upp, ja snosa alarmet i 20 min,det var nära att ja inte skulle hinna åka dit innan calle skulle behöva åka till jobbet,men det gick haha...

imorrn fm ska jag o lille man åka till gekås en sväng ihop med farmor/svärmor sen ska ja äntligen få bli klippt på tango i ullared...det behövs verkligen!!

sen ska jag o lilleman åka vidare till varberg för att mysa lite med sofie o barnen =)

nu har jag lagt elliot för en stunds vila så då ska jag passa på att torka golven
för sen när calle kommit hem blir det en eftermiddags promenix i det härliga vädret!

kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Var är korten???!! ;)

2008-04-25 @ 19:15:16
URL: http://sabinaho.blogg.se
Postat av: louise

dom kommer snart,ja lovar =)

2008-04-26 @ 05:36:19
URL: http://lece.blogg.se
Postat av: ullisen

vill också ha foton!! gärna jämförande förr-och-nu :)

2008-04-27 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0