Hemma dagar

Godmorgon !

Det värsta jag vet är att inte vara på topp..
Nu är det tredje dagen i rad som jag blir hemma ifrån jobbet pga detta som styr min kropp..
Kroppen blir allt tyngre, mattare och jag har ingen kraft till att börja träna , låter kanske fjantigt men så är den trista sanningen.
Hoppas verkligen att dom ( läkare o sjukgymnast ) hittar vad det är som har hänt och att jag blir pigg som en lärka inom ett par dagar!!

Var hos en sjukgymnast igår och ska dit igen på fredag och nu sitter jag på vårdcentralen för andra gången på en vecka.

Ge mig styrka kraft och ork!!
Tack


Kommentarer
Postat av: Boa & Anita

Älskade barn vi håller tummarna att du blir pigg igen. Jag (Anita) har när jag var ung jätteproblem med lågt blodtryck och känner igen dina besvär. Jag kunde t o m svimma när jag satte mig upp i sängen. Hör av dig så vi får veta hur det går/Kram

2012-10-16 @ 10:53:37
Postat av: Ullrika

Kryas dig vännen!!

2012-10-17 @ 00:04:16
URL: http://ullrika.se
Postat av: Louise

Tack rara ni!!

Stor varm kram!!

2012-10-17 @ 19:34:23
URL: http://Lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0