!?!

Godmorgon!

Ligger i sängen och funderar på vad som egentligen hände igår..
Läkarbesök nr 1 var ett besök hos gyn på sjukhuset för att dom tidigare hade upptäckt cellförändringar, detta fann dom även igår och det visar sig att jag har måttliga el grova förändringar och det får dom/ och jag veta först om några veckor.
Det kommer att tas bort under narkos men det är INTE cancer och det är huvudsaken!!

Sen var det dags för läkarbesök nr 2 i stan hos en ny läkare då jag inte tycker att min nuvarande hjälper mig så bra..
Hursomhelst så blev jag åter igen sjukskriven på 100 % till den 16/12 då jag inte mår toppen, liknar mer utmattning/ utbränd så jag ska bara ta det lugnt, sova/vila , och göra sånt som jag vill göra..
Det är en väldigt konstig känsla att inte vilja göra sånt som jag vanligtvis tycker väldigt mycket om.!

Fick även samtal ifrån sjukhuset ifrån läkaren på medicin kliniken, alla prover var bra!
Både binjurarna och hypofysen svara bra,tack o lov för det!!

Var rädda om er <3


Kommentarer
Postat av: Boa & Anita

Lilla hjärtat du måste ta det lugnt. Det är typiskt att allt djävulskap kommer på samma gång.VILA VILA. Kram till er alla

2012-11-14 @ 09:31:51
Postat av: Louise

Jag tar det mega lugnt, går inte annat. Tack för omtanken! Kram kram

2012-11-14 @ 10:50:29
URL: http://Lece.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag har varit med om samma sak när det gäller cellförändringarna. Operation och det.
Jag vet att jag själv var ett nervvrak även om de hela tiden sa att det inte var nått farligt.
Men man får vara lite nervig. Men allt gick fint och allt försvann.
Det är jätte bra att du gör de kontrollerna!
Och de vet ju vad de gör och har kanonkoll, så allt kommer att gå bra :)

Men blir det nervigt eller så, så finns jag här och har gått igenom det samma.

Sköt om dig!
Kram

2012-11-18 @ 15:46:57
Postat av: Ullrika

Så skönt att du fått svar på dina prover och att de var bra.

Liksom Jessica har jag också opererat bort cellförändringar. Jag var ett vrak riktigt länge och det tog lång tid innan jag fick koll på mig själv igen. Det gjorde inte ont att göra operationen iaf! Om än den var under narkos och isch det tycker jag inte om :( sen fick jag komplikationer men det hade nog egentligen inte med den enkla operationen att göra!

Många kramar till dig!

2012-11-20 @ 17:55:37
URL: http://ullrika.se
Postat av: Ullrika

Förlåt jag ser nu att jag uttryckte mig klumpigt; komplikationerna har INGET med operationen att göra! Det var mitt huvud som spökade med mig!

2012-11-20 @ 17:56:31
URL: http://ullrika.se
Postat av: Louise

Tack jeSsica o ullis för att ni delar med er och bryr er <3
Stor kram!

2012-11-21 @ 12:20:59
URL: http://Lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0