helgen i Uddevalla

Hej!

Helgen började inte riktigt så bra som planerat, jag skulle ha jobbat på Två Fröknar men dessvärre så blev jag tvungen att ställa in pga att jag fick en kraftig allergisk reaktion i ansiktet som ni ser nedan.

Jag vaknade utav att det rann och vätskade ifrån min ögonlock och jag kunde inte öppna mina ögon ordentligt samt att ansiktet var så fruktansvärt svullet.

Vilket som då resulterade i ett besök på akuten i Uddevalla - 3 doser med kortison tabletter ( a 12 st) och en herrans massa allergi tabletter, gissa om jag blev trött av detta.. jag sov i 3 timmar i sträck nästan.



Men jag lyckades få ner svullnaden och utslagen lagom till våran planerade tjejkväll tillsammans med mina finaste som tur var!



















Vi åt super god mat, kollade på finalen på melodifestivalen och vi njöt av varandras sällskap och mycket mycket mer!
Sen drog vi oss ner på stan för att slå klackarna i taket =)

Tack mina älskade gummor för en mysig och trevlig kväll, Ni är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0