Hej svejs! Usch jag är påväg att bli rikti...

img_1568 (MMS)

Hej svejs! Usch jag är påväg att bli riktigt risig nu,  dunder snuvig och det trycker runt hela    huvudet .. Tröttsamt som bara den!! Så nu ska jag kurera mig med en stor kopp the och så ska jag beställa en tidnings prenumeration på Tidningskungen.se , vi fick det som bonus för att vi ville bli kunder hos Smile tandläkarmottagning här i Borås O dessutom fick jag negativt besked på skatten i år..  Inte min dag idag med andra ord.  Hoppas att ni är friska o krya!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du snart blir bra!

Pussa Småkillarna från mig.

Kram L

2012-03-21 @ 22:14:14
Postat av: Boa & Anita

Är du sämre eller går det åt rätt håll. Kram till er alla.

2012-03-22 @ 09:57:28
URL: http://slurva.blogg.se/
Postat av: Louise

Taxtack det är mycket bättre nu! Kram

2012-03-24 @ 19:42:49
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0