mamma ångest

Usch !

Jag o Charlie sitter på golvet i köket, han står/sitter på knä men rätt var det är så tappar han greppet o studsar ner i klinkers golvet ...paniken utlöser.. Charlie gråter så mycket han bara kan o till min fasa ser jag blod överallt, på hans hand-näsa-mina kläder ( där jag höll om honom ) .

Upptäcker att blodet kommer ifrån munnen, inte hade han bitit sig i varken tungan eller läppen utan blodet forsar ifrån övre tandraden framförallt vid framtänderna...o det ser ut som ( tror jag)om att strängen man ( många) har under läppen har fastnat mellan framtänderna, vet inte om det är inbillning eller sanning.. Usch!

Efter samtal med 1177 så får jag rådet att ringa tandläkaren imorgon bitti, typiskt att detta skulle hända när C inte hemma och ingen bil..


Aaaa känner mig som världens sämsta mamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0