en söndag i min stad

Hej vänner!

Idag har jag o mina 2 små grisar tillbringat 4 timmar på knalleland med lite shopping och lunch, gick rätt så bra ändå..
Elliot har ett litet godis uppehåll just nu för att spara pengar till en speciell leksak som han vill köpa :) , han dukar även av ifrån bordet när vi har ätit för att få en liten peng , gullungen kämpar för detta nu!
Så vi gick in på BR idag så han fick kolla ut vad det är han ska köpa =)

Calle tillbringar just nu sin tid på Ullevi o kollar på The big 4 med kompisarna J & J medans jag kollar på det på tv hemma i soffan istället !

Vi har haft en fantastik första semester vecka o fått njuta av våra underbara vänners sällskap , mysa lite med släkt o familj samt upplevt Stockholm!

Men shit, kl är över 21 .00 i någon j*la granne håller på att borra för fullt..hmm gissa om mini vaknar, svar ja! Kan man inte tänka ett steg längre när man bor i ett hyreshus..blä!

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0