Kan de va på g? Idag är det 40 +1 o jag ha...

Kan de va på g? Idag är det 40 +1 o jag har haft oregelbundna värkar sedan i måndags kväll .. Vi åkte in till förlossningen i måndags natt men vi fick åka hem igen för jag var bara öppen 3 cm.. Under dessa 3 dagar som snart har passerat så har värkarna varit väldigt olika, några var 10 min medans i nästa stund kan det gå flera timmar utan en enda värk.. Men så kanske det kan/ brukar vara för omföderskor??

Men ut vet vi ju att den lilla/lille kommer så småningom , men hur länge ska vi behöva vänta?

Tjing


Kommentarer
Postat av: ullisar

Det kan nog vara ungefär hur som helst, men nog låter det lite långdraget. Tufft Louise. Hoppas du har det bra, och att du slipper ha ont för länge.



Många kramar!!

2011-01-21 @ 02:04:16
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Tack, ja 30 min före ditt inlägg var det klart =) Kram

2011-01-24 @ 18:21:18
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0