Helgen som gått

Halloj!

Ingen bebis som ville titta fram denna helgen trots ordnad barnvakt haha.. men vi vet ju att h*n kommer när h*n är redo =)

I fredags kom farfar o hämtade skrutten o vi hade en lugn em/kväll med god mat.

Igår blev det en tur på stan o sen åkte vi till lager 157 i Gällstad o fyndade lite kläder, efter det så hade vi bjudit in oss på middag hos våra goa vänner Maria o Jacob, där bjöds det på fläskfilé , klyftpotatis o sallad o sen till efterrätt blev det smarrig chokladfondu med frukt till, mums !

Idag har vi varit o hämtat elliot hos famor o farfar i Ullared o passade även på att ta en snabb visit på Gekås , där inhandlades det lite bebisgrejer såsom filt,napp,nappflaska o så..

Nu är min sjukskrivning slut o jag har påbörjat min f.ledighet, det känns fortfarande helt galet( läs underbart o ofattbart ) att vi ska få en till liten snutt att gossa o pussa på =)

Nu är det filmdags..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Boa & Anita

Lilla gumman nu är det snart... Ni ringer väl när ni åker in så vi får känna värkarna med er. Vad det gäller Elliot så vet ni var vi finns/kram

2011-01-10 @ 09:54:59
Postat av: madde

Hej söta Louise!

Ja tänk att ni ska få en till snuff. Så mysigt!

tack för din kommentar på min blogg.Klart vi måste ses snart! Så vi får träffa den nya lilla bebisen hihi.

Kram madde

2011-01-10 @ 10:09:10
URL: http://maddelotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag hoppas bebisen kommer snart, min gubbe måste nämligen upp å kolla till en server som står i borås....å det hade ju varit perfekt å få svänga förbi å kika på bebisen:)

Sköt om er och var rädd om varandra.

kram

2011-01-10 @ 11:17:44
URL: http://mysemlan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, tyvärr så kommer ju bebisen när den kommer. Kan bli jobbigt att vänta när barnmorskan har "lovat" att h*n kommer snart och så går man över tiden. Med Felix varnade de mig ju redan i vecka 22 att han kunde komma när som helst och han är ju bara född en vecka innan beräknat. Så håll ut och försök att inte lägga för stor vikt vid vad bm har sagt. Tänker på er och hoppas att det går bra när det väl händer. :-) Kram

2011-01-10 @ 11:37:52
Postat av: louise

B&A: Ja snart så snart =) haha nja det vet jag inte men vi får se. Ja tack!! Kram



Madde: Ja verkligen =)Ja du har börjat jobba nu väl? kram



Emelie: Ni är så välkomna så! tänk att vi inte har setts på över 2 ½ år..galet! Tack detsamma till er! Kram



Sofie: Ja det har ju känts som om att bebisen skulle kunnat ha tittat ut för länge sen men jag går säkert över tiden haha.. Tack tack för omtanken, det värmer! Kram

2011-01-10 @ 12:41:14
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh va mys med bebisgrejer. Kommer äldig glömma när jag gick där och packade hela vagnen full med bebis saker:) Så underbart!

Jag önskar er lycka till!!

Jag kommer gärna också och gosar bebis;) Känns som en evighet!!! sen melwin var så liten!!

Kram

2011-01-11 @ 22:35:37
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Postat av: ullisar

Snart! Snart! Ujuj så spännande det är! Mår du okej nu eller har du fortfarande mycket ont?



Alltså. Vi har ju en massa kläder som är era... hur ska vi kunna få upp dem till er? Vill verkligen inte tränga oss på, men tror du det skulle gå för sig att vi kommer och hälsar på EFTER att bäbin har kommit? Jag kan komma själv med Emmi om ni tycker det blir för mycket med en hel familj? Om jag inte missminner mig är kläderna från storlek 56 typ, så beroende på storlek är det kanske inte vad ni behöver på direkten, men... typ...



I annat fall kommer jag upp och hälsar på nu innan bäbileverans. Men det kanske är ÄNNU sämre...



Mjau! Vart har all tid tagit vägen?!!

KRAMS!

2011-01-11 @ 23:40:18
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Emelie: Ja klart du ska=) vi handlade inte så mycket faktiskt,men det kommer =) Kram



Ullis: Tack ja mår bra,bebisen är super välkommen nu =)

Ni får komma precis när ni vill, hela familjen!! Jag tror att det är det 50- kanske 62? som ni har, för vi har inget i den mini storlek hos oss nämligen

Kolla när ni kan o har lust att komma till borås så ordnar vi det, vi har ju inte ens träffat milla ännu..



kram

2011-01-12 @ 11:19:09
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: ullisar

Fast vi har inte ALLA era kläder väl? Vi lånade typ en tredjedel av det Calle erbjöd oss :)



Hähä... Milla fyller ett år på lördag... tiden går lite för fort ibland!



Det är ju svårt att bestämma ett datum eftersom vi inte vet riktigt hur ni mår, men, hur har ni det på söndag?



Krams!

2011-01-12 @ 14:21:27
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Men då bör vi ha lite kläder iallafall hihi =)

Jösses redan 1 år, galet! Ja tiden går galet fort!

På söndag funkar nog( som det verkar i dagsläget iallfall), du o calle kan ju höras på tele.

2011-01-13 @ 18:31:41
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0