2011-01-01

Då var det nya året här o våran snutt är kvar i magen ännu som tur är:)
Jag var ju lite nojig att h*n ville komma ut redan igår haha..
Men nu kan jag börja greja o ha mig igen för idag ( ok orkar nog inte ta allt idag så det får bli imorrn med ) ska tomtarna o julen bort
!

Hoppas att ni hade ett bra avslut på 2010 o en bra start på det nya året

Vi firade igår tillsammans med Jon och mitt hjärta gjorde kanon god mat, det blev 3 rätters

Förrätt: Räkor med mango,chili,tomat o sockerärtor
Huvudrätt: Oxfilé med ungsbakad potatis o egengjord pepparsås
Efterrätt: Hemmagjord pannacotta med värmda bär


MUMS!!

Ha en fortsatt bra dag på det nya året

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Boa & Anita

Gott nytt år på er. Vilken smarrig middag. Vi lathundar åt en köpt räkmacka och idag fläsk o bruna bönor - blä - men Bosse är dålig igen o ligger och känner inte för någonting. Snart blir det något gott hos oss också. Kram o ta det lungt

2011-01-01 @ 17:51:38
Postat av: louise

Tack detsamma till er! Usch hoppas att han snart piggnar till! Kram

2011-01-01 @ 19:34:37
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0