14.2

Hej hej!

Idag är det dags för besök hos bvc igen, lilleman har säkert gått upp 300 gram till sen förra veckan haha..
Min gosse mår bra =)

Vi har haft en mysig helg i uddevalla, dock var mitt hjärta krasslig så han har mest sovit stackaren!
Farmor fyllde år igår så vi bjöd in oss på middag innan vi begav oss hemåt hehe

Jag har anmält elliot till något som heter knatteskutt via swedensportacademy.com där det är olika idrottslekar varje vecka, det börjar först nästa vecka och håller på i 12 v framåt o det låter riktigt skoj, får bara hoppas att elliot oxå tycker det.

Ha en mysig alla hjärtans dag !

Tjing!


Uppdatering  kl 14.34

Skulle visst inte på bvc besök förens imorrn, tur att jag slängde en blick i almanackan innan vi var påväg ut genom dörren haha

Kommentarer
Postat av: ullisar

Haha! Sånt där känner jag igen! Tur du kom på innan du hunnit knö på kläder på er i onödan :)

2011-02-15 @ 12:10:08
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Ja ellerhur, hade ju varit snopet att sitta där o undra varför vi aldrig får komma in hah

2011-02-15 @ 16:03:21
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0