Tisdag

Usch vilken jobbig kväll och natt jag o Charlie har haft , inte mycket sömn.
Febern steg till 39,8 och C ville inte ha något att varken dricka eller äta utan var bara ledsen.
I och med den höga febern så ville jag inte att han skulle sova ensam men efter vel ( han kan verkligen inte sova brevid någon) i 3 timmar så fick han hamna i sin säng ändå och jag på soffan.
Nu på morgon var febern borta , tillfälligt? 36,8 stod den på nu.
Hoppas att han kryar sig ordentligt under dagen!

O det har kommit ännu mera snö nu, mysigt! Perfekt när den kommer såhär i december först tycker jag, julstämningen infinner sig mer o mer :-)

Njut av dagen !


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Nu ligger jag efter med läsningen och hoppas att han blivit frisk? Lille nosen!



Tipsar också om att alltid ha vätskeersättning hemma! Det är bamsebra att ge med pipett om det är så att barnet inte vill dricka själv? :)

2011-12-14 @ 23:31:03
URL: http://ullrika.se
Postat av: Louise

Tack för tipset! Ja nu är han bra sen ett tag tillbaka .



Kram

2011-12-18 @ 14:23:35
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0