shit o lite till..

Prövade lite gamla jenas igår men va f*n.. inget passar inte ens mina "tjockis" jeans som jag hade när jag var som störst för ca snart 7 år sen, dom brallorna har ju alltid varit en slags måttstock för mig just att dom ska jag ALLTID kunna få på mig men nä..urk!!
Det verkar som att jag har fått bredare höfter efter denna graviditeten/förlossningen, kan det vara så??

Igår fick vi nycklarna till lägenheten så nu har vi påbörjat flytten lite lätt, det går sådär när jag är själv med två kids så vi får köra racet efter 17 när C slutat jobba..
Så är det någon som är sugen på att vara lite barnvakt/bärhjälp/flyttstäda el/& duktig på att måla så är det oerhört mottaget,det är bara att komma =)
Allt måste vara klart tills på lördag -söndag..phu..

Nej nu måste jag ladda med kaffe :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ullisar

Ååh hade jag haft möjlighet hade jag jättegärna hjälpt till!! Hoppas det löser sig för er?



Lycka till!!

2011-04-12 @ 23:25:55
URL: http://ullrika.se
Postat av: Louise

Gulligt!! Jo vi tror vi fixar de!

Tack

2011-04-13 @ 08:00:53
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0