Storstädning och mitt 1000 inlägg!

Ojoj vilken städ söndag det blev, ja o hjärtat mitt har städat för fulla muggar och dessutom fixat iordning våran balkong inför hösten,så som slängt gamla blommor, sopat och plockat undan utemöblerna,det är riktigt gott ha gjort det redan nu man vet ju aldrig när man får tid,lust o ork till det annars!

Mmm det doftar gott ifrån köket, hjärtat gör egna köttbullar o mos..en riktig söndags middag =)

Imorrn skall ja till läkaren igen (!!) för att kika på mina utslag..det är fruktansvärt tröttsamt att ränna till vc hela tiden tycker jag!

Detta blev inlägg nr 1000 sen jag började blogga för nästan 3 år sen, den 18 september 2007 för att vara exakt =)

Hoppas att ni får en mysig söndag!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0