Långledig!

Hej på er!

Var ju o klippte mig i tisdags och jag blev nöjd med resultatet, det är kanske ingen jätte skillnad men ändå :)

Igår var det dags för massage igen, vi har rikitig lyx med att ha tillgång till massage på jobbet o dessutom på arbetstid, 30 min och 100 kr.. det kan ju inte bli bättre =)
Tänkte försöka gå på massage iallfall varannan vecka så att alla knutar förvinner ifrån axlar o nacke!

Magonten fortsätter att komma o gå lite som den tycker men det ska bli skönt att vara lite långledig( tors-sön) så håll tummarna för att det försvinner helt nu!

Elliot hjärtat har blivit lite krasslig, hostar,snörvlar lite o haräven lite feber för tillfället men jag hoppas att reder sig över ledigheten!

Om drygt en timme ska ja o lilleman bege oss mot Uddevalla där vi ska snabb besöka  mamma o även min faster i hennes super mysiga butik för att sen bege oss vidare ut mot  Smögen för lite mys på ön hos pappa o eva.!

Ha en toppen torsdag alla fina!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0