Hemkommen

Halloj!

För ett par timmar sen så kom vi äntligen hem igen, det är allt borta bra men hemma bäst =)
Vi har haft det super mysigt på Smögen o idag passade vi på att hälsa på hos både min farmor o farfar samt min fina vän Nettan och hennes lille buse Edvin,mys mys!

Nu har jag fixat iordning i Elliots rum o satt upp hans nya borg o så,det blev riktigt bra tycker jag!
Ikväll blir det mys med pizza o film..oj nu rörde sig bebisen massor , härligt!..

Ha en fin kväll med dina nära o kära!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: UA

Det skulle varit kul om du hälsa på bror någon gång också.

2010-09-04 @ 23:11:11
Postat av: louise

ja det tycker ja med! Förlåt att ja inte träffade dig nu,hör av mig nästa gång vi åker upp, vill du inte komma till oss?

2010-09-05 @ 08:20:31
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0