Förändring

Hej hej!!

Jag har piggnat till o är mer el mindre helt bra igen men har nu i efterhand åkt på en tröttsam hosta och elliot likaså, men annars är det väldigt skönt att kommit tillaka till det normala igen!

Igår kom min söta syster till mig o myste, o idag gick vi på stan o shoppade lite, vi hade dock elliot med oss o då går det sådär om man säger så haha..

Vi påbörjade även ett rumsbyte med elliot igår lite lätt och idag blev allt helt klart, känns super bra!
Spjälsängen fick inte plats i rummet vi hade innan men nu så ska den få plats..

Just nu sitter jag ensam, elliot sussar gott o calle är ute med grabbarna!

Ha en fortsatt mysig kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej! Vilket rum byte ni till?? =) Mysigt med systra din där! Hälsa! Skönt att du har blivit bättre. Puss o Kram

2010-10-31 @ 12:03:35
Postat av: louise

Vi har bytt rum med elliot, så nu sover han på övervåningen :)ja de var super mys, ja det ska jag göra! Ja tack verkligen, det är ju vansinnigt trist att vara dålig. hoppas att du mår bra! puss o kram

2010-10-31 @ 12:47:22
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0