15.10 om lite allt möjligt

Godmorgon!

Härligt med fredag igen, veckorna går verkligen fort!
Jag har nu gått in i vecka 27 (?!?!) o min lille busx därinne fortsätter att vara just en riktig busx som inte alls gillar att ligger still haha men underbart är det!
Jämnför jag denna bebisen o elliot så är det enorm skillnad, elliot var lugn som en filbunke o förra gången fick jag njurkollik när jag var i vecka  26 o var inlagd på bb i en veckas tid med massor av morfin, TACK o lov så slapp jag det denna omgången!

Vi var ju hos logopeden med Elliot i tisdags, jösses det var ett projekt i sig.. hitta inte till rätt avdelning, jag tappade bort Calle o Elliot o givetvis så blev vi sena till mötet..phu.. men väl där så sa inte logopeden något direkt utan vi ska dit igen på måndag o prata utan E

I onsdags morse kl 06.30 skulle jag lämna E på dagis men ingen fröken var där??? Tillslut så var vi 3 st mammor som stod o väntade men ingen kom, o då var dom så super gulliga att dom kunde passa E så jag kunde åka till jobbet ( börjar 06.45),så underbart snällt!! Fröken kom 07.10.. inte ok!

O sen på em när jag var inne på ICA så började vinst lampan ( man får ju lotter på ica kortet när man handlar) tjuta o blinka rött vid kassan ..OMG.. jag vann torkad blandfrukt haha..

Oj nu fick jag bråttom, måste kila!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0