Första advent!

Godmorgon alla fina!

Idag är det första advent o snart snart ska äta super mysig frukost och ge elliot ett litet paket!
Jag o Calle är oense gällande adventskalender med paket, så istället för att elliot ska få paket varje dag så kommer han att få ett litet paket varje advent när vi tänder ett nytt ljus istället :)

I fredags var vi på mvc och min barnmorska tyckte att jag skulle gå ner i tid på jobbet eftersom det trycker så imagen och att förhindra att bebisen kommer ut för tidigt, så from veckan som kommer så kommer jag att jobba 3 dagar i veckan.
Min plan är att jobba till 7 januari ( bf 19 januari) så jag hoppas att det kommer gå!

Ha en fortsatt fin första advent!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ullisar

det är nog första gången jag ser ett bf-datum! hoo! tänk om det blir samma som Milla!! (15jan)

2010-11-28 @ 23:20:37
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

haha ja det hade vart ngt, var bf 14 jan från början så man vet ju aldrig =)

2010-11-29 @ 20:31:35
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0