bloggtorka..

Verkar just nu ha placerat sig på min blogg..inspirationslös o tidsbrist (?!) verkar gå hand i hand, hoppas att det vänder snart iallafall!

Har inte gjort allt för mycket denna veckan , jag har fått ny allergi medicin men  jag blir sjukligt trött utav den,ja somnar nästan stående :s.. håller tummarna för att det bli bättre snarast!

Imorrn ska Calle o Elliot iväg till Borås arena o kolla på supercross, hoppas att skrutten kommer tycka det är tufft och kul samt att han kan/orkar vara med på noterna i 2 timmar ( 19-21) har även varit o köpt hörselskydd till honom idag som han får ha på sig.

Själv ska jag mysa med mina kollegor imorrn kväll, det blir mat, spel o tjatter skulle jag tro :)

Nej nu måste jag slå igen mina blå, ska upp vid 05 snåret imorrn och skönhets sömnen..den är ett måste haha!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0