Vårkänslor!

Tjenixen!

Vilket underbart väder det är idag, vårkänslorna strömmar och solen känns varm..äntligen!!!

Det var så att skinn jackan ( både på mig o elliot) åkte på när vi begav oss ner till stan för att lämna in min mob som har varit trasig i sisådär 3-5 månader nu :s..ja jag är bara liiite trög på att lämna in den..
Sen blev det lite brunch o fika på balkongen, lovely!

Ikväll blir det grillat igen, denna gången bjuds det på kött o lite rosé till det och såklart melodifestivalen =)

Har tränat idag med mina fina kollegor, vi körde på hårt idag..svetten dröp om oss..det ska kännas att man tränar annars kan det kvitta...

Båda prinsarna sussar lite middag nu så jag får väl kanske göra det jag med haha ( står mellan vila el städa..svårt val..)

Ta hand om er!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0