Stor kille!

Idag hade vi glömt att ta med oss ett extra par med kalsonger till dagis ( nu när han går utan blöja) men efter det att det hade hänt en liten olycka ( på toletten dock men så att kalsongerna hade blivit våta) så sa han till fröken

- nej jag ska inte ha någon blöja på mig, dom måste jag ta hem igen
haha så han gick i jeans utan något mer på dig ... han är underbar!



Nu är hjärtat mitt iväg o tränar, skrutten sover och jag sitter på min sköna massage dyna,gott!

O typiskt, nu var det dags att slänga i en ny maskin tvätt..

Tjing


Kommentarer
Postat av: Farmor

ÄLSKADE ELLIOT! Hälsa honom att farmor är stolt över honom! Puss

2010-06-09 @ 12:23:08
Postat av: louise

Det ska jag absolut göra! puss

2010-06-09 @ 15:55:07
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: hanna

Min goding =) faster älskar Elliot... puss

2010-06-09 @ 23:05:13
URL: http://slurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0