Åter i Borås

Hej vänner!

Igår åkte vi ifrån Smögen för att ta oss vidare till Tvååker o Linda o Johan m.familj för äta gott o ha det riktigt mysigt!
Tack igen för en kanon kväll!

Idag lämnade vi Tvååker och åkte vidare till Lustorp o svärföräldrarna, där jag o svärmor tog oss en sväng till Gekås ( ligger 10 min ifrån dom) för lite shopping, calle var mycket mycket glad för att han slapp detta hahah =)
O när vi skulle åka därifrån ikväll så ville elliot inte följa med oss utan sova över hos dom, så blev det och just nu ligger jag i soffan med  hårfärg i håret ( verkligen på tiden) och vi har tvätt överallt känns de som nu när väskorna ifrån semestern är uppackade men men det försvinner ju så småningom iallafall!

Imorrn är det jobb igen, men det är bara denna veckan för sen har jag semester igen!

Ta hand om er!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det är så mysigt när ni kommer hit. Blev en riktigt härlig middag tillsammans. Sen blev vi ju självklart glada att vi fick ha Elliot för oss själva några dagar:-) Vår älskade solstråle! Puss på er

2010-07-07 @ 22:36:16
Postat av: louise

ja det tycker v med, o snart kommer vi igen =) piss

2010-07-18 @ 08:38:07
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0