Orklös

Tjenixen!

Imorse när jag vaknade så var jag fruktansvärt trött, är dock fortfarande det, totalt slut i hela kroppen..
Vet inte ifall jag kanske håller på att bli lite sjuk men annars så skyller jag allt på kortisonet som jag äter.. Jag är inte trött så jag kan somna men jag har inte heller någon ork till att göra någonting alls, och det kryper i benen på mig så mycket att jag blir tokig..tur att det är helg iallafall =)



Snart blir det lite middag med grabbarna grus, Calles kompisar Kristoffer o Jon är här.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Bror

Nog bara lite vinter slöhet :P

Pröva annars att lägga lite ost på ryggen !!!



Då kanske latmasken vaknar :D

2010-01-16 @ 20:44:09
Postat av: louise

Hoppas kan man ju alltid göra! det ger sig nog ( !?!) snart!

2010-01-16 @ 21:40:55
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0