7.1 Första arbetsdagen på länge

Termobrallorna på för det var 13 minus när jag o elliot knallade ut imorse..
Japp nu är jag tillbaka på jobbet efter en välbehövlig ledighet,men det känns gott att göra en sånhär mjukstart på 2 dagar för sen är det ju helg igen =)

Funderar på ifall vi kanske ska åka upp till Uddevalla en sväng till helgen,det  hade varit mysigt!
Kanske åka lite skidor o pulka på Herrestadsfjället ( ett ställe som jag har varit ganska mycket på under min uppväxt)

Ha en fin dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ullisar

jag kan inte förstå hur min småbarnsföräldergarderob faktiskt saknar ett par termobyxor?? men, eftersom vi aldrig åker skidor (och snö har vi ju en gång vart tionde år) så har behovet liksom aldrig hunnit uppstå. tills nu. när dom säkert är slut överallt... orkar inte ens ge mig ut å leta [framtida storlek är ju ändå helt omöjlig att gissa!].

2010-01-09 @ 14:32:32
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

jag lovar, det kommer =)

2010-01-09 @ 19:44:17
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0