Härlig kväll

Heej!

Har haft en härlig kväll med elliot, inget tjafs och inget vel.. det har varit mycket med det för min lille skrutt nu det sista, han verkar vara lite stressad i kroppen och vi gissar att det även kan vara 3 års trotset som börjar komma..?!? Men nu på em/kvällen så har vi byggt med lego,pusslat,badat och läst böcker tills det att han sa till mig som låg i hans säng att jag faktiskt har en egen säng som jag kan sova i haha..ok sa jag och 2 min senare så sov han =)

Det blev ingen träning idag heller..det trycker på alldeles för mycket i bihålorna och öronen :(
Dags att putta bort min förkylning med litervis utav te och en alvedon!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0